Storslagen Turné.

Imorgon smäller det. Mitt projekt skall äntligen gå av stapeln, till en sjättedel åtmindstånde. Men ändå.

Mitt projektarbete går för de oinstatta ut på att göra en skolturné på 5-7 stopp, och informera/inspirera de okunna angående den estetiska verksamheten som pågår i vänersborg. Imorgon är det Blåsutskolans matsal som skall få husera mig, och >100 elever som skall bli lite visare. Förhoppningsvis. Repade sista repet idag, och det kommer troligtvis att gå hur bra som helst. Jag är dock om än säkrare på en annan sak.

Jag kommer att ljuga som ett svin inför ungarna.

När jag kommer att presentare givna hits såsom "fields of gold", och "Hallelujah", kommer jag inte att presentera låtarna som "brutaltråklåtarna som jag bara tog med bara för att mina projektmedlemmar redan kunde dem", den saken är klar.

Fyfan vad tråkiga de är. Vill bara få det sagt. Hoppas att de går hem i alla fall.

Tack för mig.

(BÖÖÖÖÖÖÖGLÅTHAR!!!111!!111!)

Kommentarer
Postat av: ADHD-tutan

Fan vad metal! Kommer bli ett grymt gig. Kanske det bästa i ditt liv. Troligtvis lär det vara mer röj där än någon annanstans. SwedenRock och RockAmRing får se upp för Blåsses/Gräddans barn när de hör hits!



Keep up da good work with da blog!

2010-11-12 @ 00:41:01
Postat av: ADHD-tutan

Fan vad metal! Kommer bli ett grymt gig. Kanske det bästa i ditt liv. Troligtvis lär det vara mer röj där än någon annanstans. SwedenRock och RockAmRing får se upp för Blåsses/Gräddans barn när de hör hits!



Keep up da good work with da blog!

2010-11-12 @ 00:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0