Bloggen är sjösatt.

När jag för cirka 2 veckor sedan startade bloggen, gjorde jag det i ett syfte: för att öva upp mitt skrivande. Det var egentligen ingen tvekan vilken form jag skulle starta skrivningen i, jag skriver varken böcker eller noveller. Blogg it iz then, på ett ungefär. Uppstarten har gått som förväntat, förrutom ett faktum som glädjande nog har överskridigt mina förhoppningar.

Folk läser min skit. Än så länge i alla fall.

Riktigt roligt verkligen, då jag egentligen hade räknat med att mest skriva för mig själv. Jaja, nu tänkte jag faktiskt uppdatera layouten på sidan, då den förinställda faktiskt bringar mig fysisk smärta.

Ändå problemet med det är att jag kan noll om kodning, och noll om photoshop. Det kommer onekligen att bli spännande hur resultatet blir. Bara som en parantes för att bekräfta min okunskap kan jag avslöja att jag designade större delen av min förra blogg med Microsoft Paint som bas. Nej, jag skojar inte.

Bara det faktum kanske gör det värt att fortsätta följa min blogg enligt mig, alternativt börja för de nytillkommna. Agree?

Hela detta inlägg var en såklallad tvåveckorsavstämmning. En sådan som Alla bloggar har. På återseende.

Kommentarer
Postat av: sofia the ninja

yes it is blog-man with a blog which is floating in the sea of blogs from... now!1!1111 cool. i'm quit bad at english because i haven't written a word in english since my second year in school (the big school, highschool?!?) sooooo ... yeah. i have to practice my english and i saw it like a huge opportunity to do that right NOW.

i hate sundays and everyday is like sunday.

jag hatar söndagar och varje dag är som söndag.

live well.

2010-09-12 @ 16:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0