En vanlig dag.

Har suttit i över en timme och övat kyrkotonarter, effektivt. Ibland så.

Såhär i valtider är det nog mer än jag som är lite förvirrad över vad partierna egentligen står för; alla är ju jämt bäst på allt enligt sig själva. Jag är därför särskillt glad för att jag hittade sidan kortvalet.se. Sidan är till för oss alla förvirrade och trötta på politikernas skitsnack. Här tvingar de alla partier att förklara sina främsta prioriteringar på 5x140 tecken, i bästa twitteranda. Mycket upplysande för de som inte riktigt ser skillnaden mellan alla partier, kolla in!

Konstigt nog har varken sverigedemokraterna eller piratpartiet svarat. Undra varför.

Tänkte egentligen dra ut och vårda min kropp, men fick nyss inbjudan till en socker-och-filmkväll hos brobergh. Tar nog det istället. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0