I-landseurofi.

I mitt förra inlägg gnällde jag lite. Det är fan inte ok. Något var tvunget att göras, och det snarast. Fick idén att jag i bästa i-landsstyle skulle köpa mig ifrån min hjärtesorg.

Sagt och gjort.

Strosade runt lite på vend.se och letade godis. Hittade en Cry Baby, men något var fel. Även om produkten i allra högsta grad var begagnad, hade de glömt kvar priset i ny-sektionen. När jag vänligen bad herren ifråga att rätta till priset blev svaret kort och gott: "-köp en ny då".

Sagt och gjort.

Drog in på Thomann och beställde lite skit. En Cry Baby GC95, en Boss MT-2, en Boss BD2 och en Korg tuner. Förstklassigt bajs. Blir glad när grejerna anländer.

Nu skall jag öva lite välkomst-hårdockslick, så att MT:n inte blir ledsen. See Ya.sasf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0