Ser man på!

Efter att ha stirrat tomt på den tillsynelsevis anspråkslösa linsen på min datorskärms överkant, drog jag slutsatsen att det måste vara något slags fotoredskap som teknikgudarna begåvat min dator med. Efter ett tags letande i datorn, fick jag reda på att den lilla devisen på skärmens överkant var en Acer Crystal Eye Webbcam. Bara sådär.

Mitt första infall var att fota mig naken, men jag lyckades lägga band på mig själv. Istället hittade jag ett tämligen intressant objekt att föreviga på interwebben. Ett tillfälle som har givits mig, då jag numer anses kunna ta ansvar för mitt lands framtid. Oroväckande många jag vet om säger att de tänker använda denna rätt till att ge SD en plats i riksdagen.

Vi borde inte få rösta förrän vi är 21.

SD FTW. Komplett med fett hår, ett slitet ansikte och en slliten Rasmus.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Det är lite konstig känsla att man får rösta nu :O första gången liksom... haha

2010-09-10 @ 18:33:06
URL: http://aiilenroc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0