Sjuk och jävlig

Det var ett tag sedan jag skrev här, betydligt mer än planerat. Att jag har varit snorsjuk kanske kan räknas till min fördel. Hoppas jag, iallafall.

Den ljusa sidan av sjuksdomsinnehavarens annars bäcksvarta tillvaro är att man har tid att göra alla de där sakerna man behöver göra. Oftast är man dock för trött för att göra alla de där sakerna, man är ju sjuk. Säga vad man vill om Gud, han har iallafall ett sinne för ironi.

En sak fick jag iallfall gjort. Jag tog mig äntligen tid att ringa min chef angående min lön, då jag (förhoppningsvis) har fått alldeles för lite stålars. Han var också sjuk.

Det borde fan vara förbjudet att vara sjuk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0