I sina egna vardagliga fotspår

Helgen - och tillika början av lovet - har spenderats i sedvanligt manér. Med andra ord, till att göra exakt ingenting.

Äh, nu är jag allt hård mot mig själv. Har jag faktiskt hunnit med en himla massa grejer. Här är ett axplock:

  • Äta chips
  • Inte träna
  • Se på film
  • Inte spela musik
  • Sova mer än 12h/natt
  • Inte städa
Fast om man skall vara specifik så började faktiskt inte lovet förräns idag, vilket genast förser mig med möjligheten att vända denna horribla (läs: underbara) livsstil. Rent allmänt tycker jag faktiskt att jag har lyckats galant, i alla fall de 3 första timmarna av lovet. Jag har gått upp i tid, jag har städat, och jag har rakat mig. Snart skall jag rasta gitarren, och efter det skall jag träna.

Sen skall jag supa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0